A song isn't just a song.

Igår så visste jag inte riktigt vad jag ville lyssna på. 
Jag ville bara slappna av i soffan och lyssna på något lugnt med solnedgången utanför fönstret och med den öppna dörren som släppte in frisk luft.
Spotify har ju hundratals genre-kategorier, men jag ville lyssna på något jag hört förr.
Så jag tog fram min lista. Min lista som varit med sen jag skaffade spotify och med andra ord har, de bästa låtarna. 
För visst har man de där gamla låtarna som livar upp minnen och som man aldrig tröttnar på? 
Och den spellistan funkade alldeles utmärkt för mig. 
Men nu är den dagen förbi och för en gångs skull lyser solen någorlunda och jag sov inte bort flera timmar av dagen! 
Igår kollade jag mer på GIMP-verktygen och tänkte se vad jag kan ha för nytt av dem.
Spelar nog också lite Ps3 som Erik tagit hem och klockan fyra åker jag mot träning!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback