Xoxo, or something.

Yo! :)
Idag så var skolan som vanligt, halvsov lite haha...Sen gymnastik - gick bra!
Räknar ner till min födelsedag också, 7 dagar kvar, hihi!
(Jk, bryr mig inte om födelsedagar, helt vanlig dag där folk man aldrig snackat med säger grattis..?)
Inte för att jag ens vet varför jag bloggar heller, när jag har massa andra småsaker att göra och ändå inte har något intressant att berätta?
Så slänger in en bild på konstiga kattN min, som lägger sig högst upp på en hylla ovanpå massa pärmar.
Helt knas ju!
Tröttna inte bara - 'cause they won't go away! ;)
(Blev precis sugen på att se lite 'Katten Gustav' nu också, när vi snackade om katter och allt, haha)

Kommentarer
Postat av: alexia

Riktigt snygg header!

2014-01-29 @ 01:30:02
URL: http://www.nattstad.se/alexiaz

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback