Känslan efter...

Väldigt nöjd med träningen idag, känslan efter man gjort något bra är goooo!
(Sålänge det inte är den där känslan när man har nära döden-upplevelse av för lite luft, eheh...)
Började med lite innebandy som uppvärmning, sen sprang vi i 10min och efter det körde jag styrka.
Övningar, hoppade små häckar med hantlar i händerna och knöt fast dom i ett hopprep och gjorde dubbelhopp osv, gjorde squats medans jag rocka rockring haha... #Kreativ #Starkeman höhöhö
Så nu ska duscha och stretcha, slå in lite julklappar (ehehe), (lyssna på ->'500miles'<-) och packa tills imorgon, hörs då!
Love all of you guys, O&PO! ♡
Ojojoj, här ramla det visst in en bild på mig, hoppas ni inte tröttnar hohoho! #Fresh

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback