ìparí!

(Rubriken är 'helg' på yoruba, hoho ingen aning vilket språk det är men hoho så finurlig)
Bra med helg. Känns inte som vi bara gått 3 dagar i skolan, blev bara tröttare och tröttare, haha...
Inga planer i helgen, sjukt tråkigt. :/
Igårkväll så satt jag och spela piano, sen bara satt och lyssna på Michael Jackson innan jag duscha.
Så underbar, han tröttnar man aldrig på
Blev dock sur på Revenge, följer inte det men en scen därifrån var precis som i en från Pll, samma låt och allt, haha!? :( Och sur på att denna mobilen inte har alla fina screenshots på folk som fanns på min förra.
(Den jag har nu är egentligen min gamla, men fick byta tillbaks från den jag hade ju, så detta blir som min förrförra, eheh... #komplicerad)
IFALL NÅN VILLE VETA LIKSOM???
Bildbrist också, så här - världens bästa tröja! (Min kompis skicka den, hihi)
Världens bästa saker på ju - katt, enhörningshorn & fina färger. :3

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback