Bowling level: ..?

Har faktiskt haft en ganska go dag idag!
(I skolan fick klassen muffins & saft, hihi)
Sen med konfan då så startade det med massa prat om Bibeln och lite så, sen gå till bowlingen och käka tacos för att sist bowla.
Snöbollskrig blev det på vägen, men med mina vänner blir det kul hela tiden! 
 
Bowlingen då? - Eheh ehm, ja... Kan ju börja med att säga, hur snygga är inte bowlingskor HAHA???
Sen så, satte jag en strike som störst. Och när jag, Gunilla eller Ellinor gjorde strike eller spärr, så skrek vi (gjorde det när Marcus träffa ens en kägla också, haha, stackarn), gjorde brotherhug & hårda high-fives. Dansade lite också, hihi!
Men sen så skulle jag skoja med att kasta över ett klot på en annans bana, så gör jag det, den rullar ner i rännan, HOPPAR UPP IGEN OCH TAR NER ALLA KÄGLOR SOM VAR KVAR.
Asså åååh, hahaha, snyggaste skottet? x'D
Vann iallafall också över min kompis, MED EN POÄNG - vilket var mitt mål så... ;)
Hoppas ni haft en bra onsdag så får vi väl försöka kicka torsdag imorgon! 
Förresten, min mobil är fixad igen! (Den bra liksom) Yey!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback