The 80's trends are back.

Alla vet nog vid detta laget vad bootcut's eller 'vida brallz' är, eheh.
Äger ni ett par?
 
Har inte så mycket till åsikt här förutom att, jag gillar dom inte. 
Egentligen så vet jag inte varför men, så är det väl ibland. :$
Jag undrar mest, VEM tog tillbaka denna trenden, haha?
Historien bakom det låter typ lika roligt som när man undrar hur awkward den allra första kramen var.
(Like hey - kolla här är mina föräldrars gamla byxor, lets take them on! Och så dens kompis: "Åh va snygga, måste skaffa ett par!" Oooch så vidare... Eller?) 
 
Börjar komma tillbaka allt mer & mer trender från 'förr', tänk då i framtiden..?  
(*Bild på Iphone 5* "If you remember this, you had an awesome childhood" HAHA) 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det kan vara supersnyggt med rätt kombo! Typ klackar och kavaj! :)

http://michellesarvilahti.com/

2014-02-12 @ 14:23:12
URL: http://www.michellesarvilahti.com/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback