Over again.

Gokvääääll' finisar! :)
Födelsedagen idag har vart... Ganska bra faktiskt!
Skulle vilja göra hjärtan vid varje mening, haha! *Såå 2010 tiep*
Mina vänner är otroligt goa, fått massa kramar (eheheh) och grattis från personer.
Skrattat, glitter i håret och mer. :')
Inte jättemycket presenter än, (ärligt talat så bryr jag mig verkligen inte om presenterna, jag har det så bra ändå ♥), men ska fira med mina syskon nästa vecka! Så peppad tills det!
Vill inte att dagen ska vara över egentligen, men vem vill? ;)
Gymnastiken gick också bra, lite donken mat efter - min mamma är seriöst bäst, ni anar inte!
Nu - styrka sen en dusch innan jag drömmer mig bort dom sista timmarna, underbart. 
Eller ah, först ska jag vräka i mig en stoor chokladboll! (
Vad gör man inte för sin födelsedag liksom? Eheh) (Eller bara vilken dag som helst, varje dag = lillelördag) (<- Deep quote by Elina)
 
Ännu ett collage också, och gissa på vem? - Mig såklart, eheh!
Men denna gången fula bilder som jag fått se på min tidslinje idag!
Like woops, där rök min chans att få pojkvän, hohoh! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi V

sv: erkänn coola ;) jaa, hoppas du haft en underbar dag! Åh, tack. KRAM

2014-02-04 @ 21:54:26
URL: http://mimmivirtanen.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback