Lilla myshörnan.

*Mmyeah, dat ren dator*
Måste snart bli avtryck av mig här, då dom enda stunderna jag går upp härifrån är när jag ska på toa eller till kylskåpet. (Lika jobbigt varje gång, höhö)
In future time: Och här ser ni, Elinas berömda blogga-äta-sova-Netflix-musik-spel-socialmedia-katt-tänkar-plats, EHEHEH...
 
Nej men, hej på er & hej söndag! 
Vet inte om jag tänkt vara med någon idag, tror jag ska försöka kontakta någon utav mina väninnor faktiskt!
-Elina, pensionerad.
Men först måste jag duscha, märkte att jag råkat doppa liten hårtopp i mjölk, haha... :(
Hare gött, haaaj!
 
P.S, såg en film nu på morgonen, "Revenge of the bridesmaides", rolig och värd att se!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback