Hey beautys!

Idag visste vi att det skulle bli en nice skoldag.
2h slöjd, svenska, lunch och sen teater (i princip) resten av skoldagen + att vi slutade 20min tidigare, woopwoop.
Teatern var väldigt rolig, "UngUtanPung" heter dom och föreställningen hette "Puss&Snusk", haha...
Humöret var lite surt, men blev bra... Då jag klarade en bana på ett spel jag försökt med jättelänge, EHEHEH.
(Ni trodde jag skulle säga nåt om vänner, MEN ICKE SA... JAG HIHI)
 
Nåt mer än så att berätta?
- Nä, så nu ska jag snart äta tacos och börja ta tag i hälsan igen!
(Pfft, yeah right eheheh)
Sorry för usla bilder, försökte screenshoota från snapchat, haha...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback