Härligt vädeeer!

Hej på er & HEJ VÅRDAG HEHEHE! :D
Skolan rullade på och har ingen gymnastik då jag ska träna med Estland-gruppen ikväll, vilket leder till att jag börjar känna mig lite slapp asså... :/
Haha aja, vill ni veta om ridningen igår förresten? - Ganska rolig(?) faktiskt, så såklart ni vill det!
Jag fick Korken.
En ny häst på ridskolan med inte så mycket kunskaper.
Glad att jag fick någon inte många ridit, glad att jag var "modig" (ohoh wtf skryt) men...
Det gick som det gick, haha.
I galoppen drog han ner huvudet så vips! - Hej där hästhals, hoppas det är okej att hela jag ligger här! ;)
Tog mig upp iallafall, men sen en gång så hoppade han åt sidan och då låg jag visst på marken istället - jag som aldrig ramlat av en ridskolehäst på alla 5-6 år jag ridit, haha?
Sen ville han bitas i benen och plötsligt börja backa, men han är fin ändå.
Så idag har jag ont i rumpan, men vafanta, vem bryr sig?
Avslutar inlägget jättekonstigt och med en ego' som togs förut, hejdå!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback