Går veckan fort eller gillar apor bananer?

(Jag trooor rubriken, på nåt sätt, hänger ihop. Ni ska liksom säga "ja" för det är svaret på båda.)
Redan fredag imorgon! Har inte ens berättat vad jag ska göra heller! 
 
Jag ska till mitt älskade Götlaborg! :')
Ska äta middag & frusen yoghurt med min brorsa & hans flickvän, sen blir det väl förhoppningsvis lite shopping på lördag! SÅ MYSIGT KOMMER DET BLI JAG VILL BARA HOPPA I KAKAO. 
Ska bli skönt att komma ut lite, sen är det ju sportlov också! Och efter sportlovet åker 8:an till Stockholm, HUR BRA LÅTER INTE DETTA? :D 
 
Fast är lite stressad för har en del att göra... 
Måste duscha, packa, göra tidsinställda, baka och fortfarande äta & lägga mig i tid. 
Sen har jag också ett Pll & Twd avsnitt att se ikapp, haha uuuh... OCH träning. Yeye, I can do it!

Kommentarer
Postat av: essy

snyggt! (=

2014-02-13 @ 21:18:46
URL: http://eannie.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback