Back to childhood.

Tjooo! :D
Skulle bloggat förut men mitt mobila internet har tagit slut igen, så aja!
Heldagen i Karlstad med konfirmationen har vart ganska kul faktiskt. :)
Åkte buss, pratade med biskopen, lite mer buss, kom till Nöjesfabriken och åt buffé, (lite besviken) (men fanns kakor så allt var glatt igen), sen 5-kamp inne i Leklandet!
Älskar lekland, hihi! Fanns 2 'fritt fall' också, adrenalinkicken när man åkte ner för dem, haha!
(Lite ledsen bara att vi inte fick nån fritid där typ, men drar dit med kompisar nån annan dag!)
Efter det blev det en snabbis till Domkyrkan, ganska fin!
Fick gå upp i tornet också, kändes inte så jättehögt ändå, skrek 'hallå' till en nere på gatan, haha!
#Min-egna-mainstream
Sen buss hem. Och då var det träning. Gick sådär, inte riktigt på idag...
Men imorgon tar jag sovmorgon, lovar bättre update då!
~Varje gång upptäcker jag hur goa kompisar jag faktiskt har ändå. ♥~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback