TEEN BEACH MOVIE.

När man suttit inomhus och varit så inne i TV:n länge nog, att man missat att det kommit minst 5cm snö...
Mystorys, where you at though? 
 
Anyways, jag och Ellinor gjorde ungefär ingenting imorse och efter det har jag gjort ungefär samma sak.
Fotade några kort imorse som jag tänkte lägga ut här under dagen imorgon!
Såg att Sagan om Ringen gick så jag började se på den och Geordie Shore i reklamerna, men sen kom jag förbi Teen Beach Movie. Den var både cheesy och cathy, men vad är Disney annars? *wink*
Och angående Ross Lynch, I'm stuck. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Vilket bra tips! :D

2014-12-26 @ 22:59:09
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback