Lashita.

Va? Vad säger du? Är bilden suddig???
Ignore that, 'cause that's what I do.
Tycker ni också förresten att hennes namn (rubriken) verkligen låter som någon som passar i Jersey Shore, haha?
 
Kom till ridningen och fick se att jag fått den sprillans nya hästen! 
Hon var jättego och såå söt MEN galoppen var ju som bortblåst på henne.
Bara jag skriver denna meningen kokar det inom mig, 2 ONÖDIGA dressyrpass med bara volter har vi gjort nu istället för voltige och nu är det bara 2 veckor kvar där vi egentligen ska ha hoppning & gymkana.
Men det blir säkert inget av det heller...
Skrattar lite åt mig själv, så låt mig vara sur så kommer jag tillbaka imorgon som vanligt!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback