Feelings are just visitors, let them come and go.

Torsdag avklarad, rullade på och måste bara säga att en sak jag gillar med 9:an är att det känns som man kommit alla mycket närmare.
Kanske bara är nu i början, så jag tar vara på det!
Fick pris för vinst på tankenötterna igår vilket var sånahär "fruktkolor" (trodde det skulle vara en extra mattelektion typ, blev förvånad), så det hade jag och smaska på också, hihi! (Yeah, I know that you care deeply)
Efter skolan besökte vi mormor som äntligen kommit till Melleruds sjukhem och vet ni vad jag ska göra snart?
- Spela in en video och se PLL! WIIE!
Igår morse var det så mycket dimma så huset såg ut att vara över moln. Kände mig som Gud.
Och nyss blev det jättemörkt så ska åka med till mormor igen så jag inte dör ensam.
(Ifall den mörka himmelen skulle ha ännu mer i sig alltså. Som en clownbil, fast uppe i luften.)

Kommentarer
Postat av: Sam

Beautiful picture ;)

2014-08-21 @ 21:29:14
URL: http://samfranklin.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback