Make a fresh start.

Hej på er!
Idag vaknade jag och gjorde frukost. Tänkte smaka på ett glutenfritt vitlöksbröd & munkar som jag hittade nyligen. 
Inget utav det var någon riktig höjdare, men det var definitivt inte äckligt!
(Tror bara att vitlöksbrödet var till för att ha nån minut i ugnen först, HAHA)
 
Idag är det iallafall exakt 2 veckor kvar tills skolan börjar. Jag har inget emot det faktiskt.
Å andra sidan skriver jag det när jag fortfarande är hemma och inte behöver gå upp tidigt för att sätta mig i en skolbänk...
Men längtar för att, när skolan börjar - börjar också alla sporter igen.
Och ack - vad mitt behov av att vilja träna är stort nu. 
Denna sommaren var som en paus. Jag åt det jag kände för, trots att jag hela tiden tänker på vad jag äter. (Måste sluta med det, man blir inte tjock av en glass?!)
Nu menar jag inte att jag inte brukar äta det jag känner för utan istället tar en sallad för att det är nyttigt, NEVER.
Ska bara minska på onyttigheterna och snart är ju rötmånaden över så då blir det keso på mackan och kvarg efter hårda träningspass som känns i flera dagar efter igen! 
För det är så jag funkar och det är så jag vill ha det.
 
Och detta gör jag alltså ENDAST för att jag VILL. No society can tell me what to do. 
Ska bli helt underbart. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback