Lazy Sundays.

Många hatar söndagar för att måndag kommer efter... Jag älskar Söndagar.
Det är dagen då man bara slappar och förbereder sig för en ny veckas skola.
Jag tillexempel, jag tog en cykeltur och la mig sedan i ett varmt bad med "New girl".
Målade tillochmed naglarna!
När inlägget ändå är proppat med intressant fakta om ingenting like always, så har jag varit excited för BigBrother som äntligen började idag så slog på Tv:n... Och upptäckte att vi inte hade kanal 9. *:-):-)*
Haha, who deeply cares?
Godnatt och over & peace out!

Kommentarer
Postat av: Hedda Rönnlund

Vilken cool sminkning på din header! Har du gjort den själv?:)

2014-09-01 @ 09:43:36
URL: http://hheddar.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback