JUMANJI.

Jag & Erik såg filmen över igår, vilket var riktigt mysigt då jag kommer ihåg vissa delar av den från förr! 
Idag är dagen då det regnar nästintill nonstop och även om jag tjatat på detta nu och låtit som att längtar efter hösten, så behöver sol och värme verkligen inte försvinna. 
Som en blogg jag läser skrev: "Jag säger det här en gång, men jag tar tillbaka det i samma stund."
 
Och igår så var jag inte på toppen av bra-skalan, som ni kanske förstod.
Nångång kan man komma till en punkt där man känner att man varit stark och kvävt sina tårar FÖR länge.
Men med lite peppande ord från en vän och en katt i sängen, lade jag mig och somnade.
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback