Frukost.

 
Känner hur jag nästan aldrig skriver vad jag gör längre, men det kan ju bero på att jag inte gör någonting, haha...
Vädret är växlande mellan moln & sol och jag vill ha reeegn, för då får jag inte dåligt samvete av att jag sitter inne.
En till positiv sak är att om det regnar, så kan ingen bli brunare än mig, HEHEH... Inte för att det är så svårt längre.
Tycker inte man ska klaga på Sveriges väder ändå, folk började klaga FÖRSTA och nästan ENDA dagen det regnade på hela denna sommaren?!
Så, nu har jag hållt en lektion om det och förutom att ge livet en mening genom att äta, så spelar jag också Lbp med min bror eller har tråkigt. 
SOMMAREN ÄR ALLT INTRESSANT DEN. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback