Friidrott x2.

Hey you guys! (90% av alla amerikaner på youtube)
Torsdag - almost done. Började med att vakna upp som i alla filmer någonsin gjorda, OOOR NAH.
Sen skolan där det blev film, idrott (har friidrott just nu så då kan man känna sig lite extra duktig hihi), test, engelska och spanska. På spanskan blir det mycket gjort, OOOR NAH.
 
När vi slutat kom ju den fantastiska bussen, FAVORITE PART OF THE DAY, gick av en gnutta tidigare och gick kaaanske en aning längre men MER MOTION TILL MIG DÅ! Det gillar man ju extra mycket när man håller på att kissa på sig, så när jag äntligen kom hem var det en otrolig lättnad att få göra det alla förnekar att älska - gå på toa. Eheh.
Mooot friidrotten far jag och hade en väldigt effektiv träning!
Bra uppvärmning, höjdhopp, 300m... Så nu tar jag en välförtjänd dusch, skolfoto imorgon - put on your pretty face!
Stay beautiful! (<- Sam Portoff)'

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Så som dina ögonbryn ser ut på headerbilden påminner dom om spock :))

2014-08-28 @ 21:27:57
URL: http://juliaj.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback