Don't take anything for granted.

När vi lämnat hästmänniskorna, for vi till Mellerud för att... TA HEM MORMOR!
Hon fick permission att följa med hem och fika en stund... Kan börja gråta bara jag tänker på det, så glad var jag. 
Hennes leende på läpparna var oslagbart och detsamma på folket vi mötte. ❤
Sen förra året har jag öppnat ögonen mer för allt, jag uppskattar allt jag får och bara att jag vaknar upp dag efter dag tackar jag för.
Försöker att inte klaga på allt som går och tror jag har förändrats lite. Positivt.
Nu ska jag göra mina situps & squats, sen lägga mig och sova för trots att det är den fruktade slöjdlektionen imorgon, så får jag abstinens av att träffa alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt roligt var det 😃😃 har du varit i USA?

Åh vilken söt bild' får mig att tänka på min mormor, vill hem till Sverige och träffa henne nu!

2014-08-24 @ 23:24:16
URL: http://www.amandanordstrom.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback