Ojoj, nya Cake Boss-en..?

... Faaast NÄÄÄ!
Haha, bakade nyss och inte alltid lätt när man är glutenintolerant att få saker bra.
Med andra ord, så gick det här... Kalaskasst.
Ska nog fortsätta som jag & Lisa gjorde tillsammans i hemkunskapen - hon gör allt ätbart och jag diskar & dukar, eeeheh... THAT'S HOW YOU DO IT, OKELYDOKELY? 
Tänkte skriva "smaken är som baken", men då skulle min bak smakat väldigt kladdkaka-aktigt. 
(... Skulle skrivit det...) 
Men nä, nu tar jag och gör en smoothie och tappar upp ett bad istället!
(Ska bara vänta på att mamma kommer hem, för smoothien ska bannemej bli bra iallafall haha)
Hörs sen honeys! 

Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg! och fint namn hehe :D

2014-04-15 @ 15:22:18
URL: http://elinaleanderssoon.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback