Knasdag.

Idag har vart en, bokstavligt talat, hektisk dag!
Gjorde klart skoltimmarna (som var sååå heeelt flum, haha!), sen studiestöd en stund (lika flum där, asså...)(LÄRDE MIG EN SAK IALLAFALL - 1 tjugofemtedel = 4%, WOOOW, men nä, låter er skippa Elina som lärare typ). Efter deeet så stack ja och red Xiri som jag skrev om en annan gång. Lärde känna henne lite mer och så, gick jättebra!
När det var klart, rakt in i bilen och byta om för att komma till innebandyn och ge järnet!
Gick så jädrans bra idag tyckte jag, för alla alltså!
Oooch siiist, byta om till vanliga kläder för att gå och öva lite snabbt med Estlandsgruppen igen, ska vara med på en konsert imorgon.
NU ÄR JAG HEMMA, MÅR GREAT EFTER ALLT, SKA KÄKA OCH SÅ SES IMORGON!
BROFIST WITH POWER!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback