Jägarbrallz + Ögonfrys.

Första dagen på dagis gick snabbt & lätt! Goa barn är ju alltid kul!
Älskade innebandy gick också rätt bra, vi alla är lite småsura dock men vart sååå härligt att träffa mina underbara igen!
Nu är jag hos Ida och här kommer jag i princip bo några dagar nu, hihi!
När jag kom hem från Estland hade mitt paket från Members.com kommit också, beställde ett par "vintage camoflague"-brallor för bara 65kr + frakt?! Lite stora med lång gylf, men jag löser det på något sätt!
Sen köpte jag också en ögonmask på färjan för 22kr, man lägger in den i frysen och så tar den sen bort svullnader runt ögonen och så! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback