Day 3:

Hej hopp gummisnoDD! (Inget snusk här!!)
Nu är jag påväg till en kyrka, konfirmations-fotografering är på gång. :)
Glömde visst göra ett tidsinställt tills nu och min mobil dör snart (dom borde ju vara som katter och ha 9 liv) (HÖR NI DET PHINEAS & FERB?! Uppfiiiiinn!), men vi hörs nog ikväll.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting på praoen, mötte Therese och strosa runt i 2 timmar iallafall, goast är hon min älskade! ♥
(Oj här hoppade modell-lekarn fram igen hehehe)
Btw, ridningen i måndags gick väldigt bra! Älskar hästen, hihi!
Och såg på "Silent Hill" för några dagar sen, den var... Äcklig, haha... Men bra ändå! 

Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

Så fin du är!!
sv: Åh tack för dina fina ord! kram

Svar: Åh tack, kram!!
Edsbergar'N!

2014-04-03 @ 11:01:48
URL: http://www.agneseriksson.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback