ADVENTURE TIME. ♥

Hoooj! (Som Lusetti säger hihi) (Kriminell jag är som bara snor saker sådär) (Lika kriminell som igår när jag & mamma bara cyklade förbi en stoppskylt!!!)
 
Imorgon tar friheten slut, dags för DUNDUNDUN... Skola.
En "fågel" (haha nej inte fågel) (Har fågelfobi liksom) viskade i mitt öra att det är 7 veckor kvar i skolan och bara 3 HELA skolveckor kvar?! HERRE MIN SOCKERVADD VAD BRA DET EKAR I MINA ÖRON.
Lite konstigt att man klagar egentligen, haha..?
Men ska bli skönt och kul att äääntligen få se alla saknade kompisar igen, här ute på landet kommer man oftast ingenvart, haha... #Ensam
Back to rutiner, som alla så mainstreamt säger. 
PH; Päron, banan & hallon + smörgås = Godast och till det, en awesome serie jag hittade igår. 
KOLLA PÅ DEN FÖR DEN ÄR JÄTTEROLIG OCH JÄTTERANDOM OCH JÄTTEGULLIG OCH JÄTTE...JÄTTE.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du verkar i alla fall se fram emot skolan, jag har typ ångest haha...
Sv: Nice!

Svar: Haha, ångesten kommer nog till mig när som helst..! ;)
Edsbergar'N!

2014-04-21 @ 20:23:47
URL: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback