+/- med dagen.

Första dagen var... Både bra och dålig? 
Vi badade första passet, hur mycket jag än var emot det innan vi började så var det ganska kul.
Sen grejade vi bara med prao-redovisningen de 2 timmarna innan lunch. 
Sist No & So, var riktigt trött och hade ont i magen i slutet, men dagen var annars inte alls annorlunda i princip. 
Den låter ganska chill ändå, right? Så vet inte riktigt vart det dåliga kommer in, men ibland så kan man bara få den där känslan liksom... 
Fick strosa runt i solen lite innan jag kunde dra till gymnastiken, var kul idag! Trots att vi inte hinner med så mycket. Men jag vill sova nu och ta nya tag imorgon, som man brukar säga. 
Kärlek till er alla! 
 
(Fick tillochmed SOCKERBITS-SÖTT påskbrev av världens bästa vän. I fanns en "Gott&Blandat: Sur", ostbollar och ostbågar i miniformat! HUR BRA??)(Bara ostbågarna kvar dock, ehehehe)(Hur många gånger har jag tjatat om allt med nyttighet nu..? Haha, åååh help me </3)

Kommentarer
Postat av: maria

Svara: Haha tack vad snäll du är! :) Inget du är intresserad av? :)

2014-04-22 @ 21:06:15
URL: http://mariatheresa.blogg.se
Postat av: maria

Svar: Haha du får kolla med dom :)

2014-04-22 @ 23:13:46
URL: http://mariatheresa.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback