TWO OUTFITS.

På den första: Blus (med detaljer av spets och på kragen): NewYorker. / Leggins: Fått av Ida, men GinaTricot.
(Gjorde så det blev lite ljusare också, där av ljuset!) 
 
På den andra: Linne: Systers gamla, men H&M. / Shorts: Bikbok. / Tröja: Kappahl.
(Körde på snelugg idag också, tycks?!)
Dagen gick snabbt idag, så nu är det äntligen helg! 
I helgen ska jag slappa, men ändå försöka hinna med några saker: 
- Rida Sorkungen och/eller en till häst. 
- Göra en video? (MÅSTE FORTFARANDE HA TIPS!!)
- Filma mina katter till en grej.
- SE PÅ LOST.  
- Kanske vara med någon kompis? 
 
Och sen gudstjänst på söndag.... God, I reeeeally hope you gonna be happy when I finish this.
För att visa hur mycket jag upskattar honom för att han uppfunnit godis, (eller var det djävulen?? Eftersom det är så gott men så onyttigt?! #MINDBLOWN), så ska jag äta det ikväll. 
 
Ha det bra så hörs vi ikväll! :)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback