Nyfärgad!

Hej! :) Nu loggade jag äntligen in här igen!
Efter skolan idag, (som som vanligt är helt ointressant), åkte jag till gymnastiken.
Det var jätteskoj, var ganska många idag och jag hoppas det blir ett bra år!
Träffade kompisar och fick även en ny, hihi! :3
Har dock så ont i rumpan/benen... Vet inte om det är växtvärk eller sen när jag ramlade av Sorkungen, haha?
 
Men sen åkte vi till min syster som bor i Trollhättan, så färgade jag & mamma håret.
Jag klippte även mitt lite också, så nu känns det fräscht och bra!
Ganska mörkt nu, nu blev det ju en mobilbild men ni kommer nog se på något annat egopic eller så senare någon gång! ;)
 
Idag har det dessutom regnat, äntligen! Alla tyckte det var ganska tråkigt, så kommer jag där och är superglad, haha!
Men imorgon ska jag ju på konfa-läsning, sen tar jag en pommes med Therese och sen tränar jag bort det på innebandyn, höhöh...
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grym header du har!

2013-09-10 @ 22:21:04
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback