Ledig torsdag.

Känslan av att inte ha någon speciell tid att vakna - den känslan är underbar.
Idag har jag änsålänge inga planer, kanske kommer vara med några kompisar sen.
Annars kanske jag hade tänkt lägga ut en video, idag? 
Hoppa in i duschen efter detta inlägg är iallafall prio 1! Solen lyser ute, nån ide på vad man kan göra? 
 
Har egentligen inte så mycket att säga... Men en lite random sak, kan ni fatta att det redan är Oktober om några dagar?! Asså what, julsakerna fram snart ju?!
 
Och juste, i julas så fick jag massa ramar som satt ihop av min brorsa. Och nu har jag äntligen fått till alla foton så nu har jag "inrett" den! :) Blev inte riktigt som jag tänkt mig, blev lite fel med håll och så, men får vara nöjd!
Kommer ju byta dåochdå också, sen så köpte jag ju också en enskild ram i somras.
Satte in en bild på Kevin & Robin, sålde ju dom i April (har inte berättat det dock) (Pga tidsbrist), men dom betyder fortfarande mycket för mig.
Världens finaste. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback