Halva veckan har gått!

Nu är denna dagen snart slut och man vaknar upp till torsdag aka, seg skoldag.
Men aja, har bestämt att denna helgen ska bli slapp, inte göra NÅT på lördagen, (hoppas jag iaf), bara se ikapp massa Lost och slappna av.
 
Igår var det gymnastik, kul som vanligt men är sur på mig själv för min rygg är så dålig.
Vet inte varför, men är bara stel. Blir sur för det är ju inte bra att en 13-årig tjej har "ryggproblem" liksom? :(
Vill ha massaaaage...
Aja, på gympan har vi också börjat med gymnastik, SÅ GLAD! :D
Och idag hängde jag med Robin, Isabell, Gunilla & Alice innan innebandyn. Gött häng!  
Såhär blir det när man lyser in en laser i mobilkameran, COOLT ELLERHUR? (Gjordes på NOn)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback