Fototidningar.

Dåligt med uppdatering, men tog lite ledigt idag.
Gick inte på träningen idag, är så mycket hela dagarna nu så när jag kom hem så åt jag, såg på lite efterlängtat Lost och sov tills nyligen. Alla måste slappna av nån dag. Så har tänkt köra lite egen träning här hemma istället, stretcha ryggen och lite så, spela lite piano och sen är det natten för mig. (Igen, haha...) 
 

Men imorgon är det äntligen fredag och då ser vi till att göra den dagen så bra vi kan! 
Skicka gärna lite kärlek till någon kompis, jag själv försöker ge komplimanger och så så ofta jag kan, det kan verkligen göra en på bättre humör! Så, jag älskar er läsisar. Ha en fortsatt bra kväll! 
 
Hade typ bildbrist så ni kan få se en fototidning mamma kom med någon gång förra veckan, har typ 4 stycken och jag måste verkligen få tiden till att läsa dom snart!
(Och undrar verkligen hur många gånger jag har skrivit "lite" i detta inlägg, haha...?)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback