Vad ska ni hitta på? :)

Vilken serie jag såg på kan ni nog gissa er till, haha..? ;) 
 
Idag så ska jag försöka göra fint i garderoberna och lite andra småsaker. 
Hade visst åskat jättemycket imorse, jag som brukar vakna av minsta lilla sov bättre än en sengångare!
Skönt var det iallafall, ute öser regnet ner, vill aldrig gå upp från min varma säng...
 
Men senare idag ska jag hem till Jessica, så ska vi gå på bio! Sen sover jag över, sååå mys! 
Ingen gudstjänst imorgon, men en grej med friidrotten kl.14. 
Men nu tar jag tag i dagen och börjar med en dusch! 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Så himla härligt med helg o att kunna sova ut :))

2013-10-26 @ 11:58:02
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback