Min fina vän! ♥

Jessica följde med mig, ovanligt haha? ;)
Efter skolan gick vi och köpte godis, sen åkte vi med mamma hem.
Sen gick vi en promenad och fota massa.
Underbar tjej! Inte en enda sekund var tyst, vi pratar om allt inget verkligen. Så skönt!
Skulle fota mer sen men när vi satte på den på stativet så ramla det omkull sen så kameran gick sönder! :'(
Ska lämna in den imorgon... Min lilla bebis...
Nu sitter vi och spelar massa random spel på Ipaden, Alfons Åberg bl.a, eheheh... :3
 
Aja, ska byta om till ridkläder nu och fixa inlägg när jag kommer hem!
Orkar inte rida, så jävla mätt, hahaha...
Men vi hörs nog imorgon skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

sv: eller hur ;)

~Bat kisses ^V^

2013-10-07 @ 21:10:29
URL: http://litziumworld.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback