HELG, MED BRA PLANER!

Tröja: Syrrans gamla, eheh. / Brallor: Också systers gamla, HAHA. / Ring: Amakli.se. / Jacka: Sportshopen.
 
Efter några helger då jag praktiskt taget bara satt i min pyjamas vid min bästis (datorn) och gjorde ingenting,
så har jag faktiskt några planer framöver! :) 
Idag: Runt 19-tiden så drar jag till Auroras stuga där vi och några mer ska hänga ikväll. *UNTZUNTZ*
Imorgon: FUB-fest! (Fest för utvecklingsstörda, eftersom min morbror är utvecklingsstörd så hjälper vi till.)
Söndag: Gudstjänst för alla konfirmander i Frändefors, sen kanske hem till Elin. 
 
Sen nästa helg ska jag nog sova hos Jessica och se på skräckfilm på bio, och nästnästa vecka är det höööööstlooov! :D 
Men kommer tyvärr nog inte blogga mer förräns imorgon, så vi hörs då! Men fortsatt alltid titta in! Love!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback