Fullt upp i helgen!

Yo peepz'! :)
Kom hem för skolan för en stund sen, vanlig dag. Men går jäkligt snabbt?!
Aja, nu ska jag bara slappa sen fixa inlägg till helgen!
 
Imorgon: Efter skolan så går jag & Therese och badar, sen sover jag över hos henne. *TAGG-AAAD*
Lördag: Vaknar tidigt på morgonen och åker med henne till Edsmarknaden. Sen hem och invänta sleepover med mina tjejer.
Söndag: Vakna tidigt igen och så är det dags för pilgrimsvandring. *Woho* ;)
 
Så ser helgen ut!
Sålänge, här är en bild sen när jag var med Elin i Söndags. Vi skulle till lekplatsen och jag ville ta sparkcykeln... Ända tills jag upptäckte att den var jättejobbig... Så sprang bredvid istället, haha!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback