Biokvällar.

Asså mitt mobila internet är slut för resten av månaden, därför blir det sån seg update! /Mvh förkrossad_girl00.
Iallafall, hej på er! ;)
Igår så gick jag, Jessica & Alice och åt innan bion, sen stack vi dit och mötte upp Wiktor, Lucas, Madde & Natta.
Vi såg på skräckfilmen "The conjuring", galet vad bra den var!! SE DEN.
Haha, dom satt och skrek och jag skratta åt dom, haha...
Sen idag så stack jag ju på "friidrottsfesten", ganska mysig var den och provade för första gången på "Melleruds Special"! Gott ju?! :D
(För er som inte vet så är det korv i våffla med mos)
Sen gratis bio, "Lasse & Majas detektivbyrå", hihi! Den var bra. :3
När den var slut så gick jag & Ida i spöregn, hem till hennes farmor och spelade kort. (Vann självklart!)
Känner mig himla onyttig, vill träna nuuu, men så ska den där dumma orkanen komma in imorgon också säger dom... ÅÅÅH. :(
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag måste säga att du har en jäätefin blogg med en riktigt fin header. Jättecool och ett grymt citat!

2013-10-27 @ 20:46:38
URL: http://teametella.blogspot.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback