Scary monsters and nice prices.

Kom hem runt halv åtta, haft en jättebra dag och har nu ont i benen, haha! 
Men fick inte tag på så jättemycket julklappar, men ideér! 
Och kolla bullen & chokladbollen?! Tog en fika på ett café i Haga, supermysigt men dom har överdrivet stora bakelser! 
 
Det var iallafall riktigt roligt att shoppa, då man kan säga att det mesta blev gratis, haha! 
För hade presentkort på H&M på 100:-, så för det köpte jag kedje-halsbandet.
Vet att det är inne nu och när jag ändå fick det gratis så! 
Sen så med skorna, så köpte jag en tröja för 75:- också (halva priset), och han i kassan tog av larmgrejen på skorna och så, sen glömde han räkna med den i köpet?! Så jag betalade bara för tröjan, haha!
Vet att jag dissade UGG's förra året, och kommer ju aldrig ta och köpa äkta då jag inte bryr mig om märket och sen också att dom kostar runt 1000-2000:-, för något som inte håller mer en typ 1 vinter egentligen..?
Men slog till med dom här då, mysiga vart dom!
Sen så var hörlurarna väldigt billiga, och jag behöver nya hörlurar då jag tyvärr tappat bort mina pärlade och Iphone-hörlurar inte passar mig, men dom här är som Urbanears + att dom går bak örat så man kan springa i dom! Perfekt ju!
Känner att jag fyndar väldigt bra! 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Snyggt och väldigt gott såg det ut med en kanelbulle! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-03 @ 20:56:30
URL: http://twoplusone.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback