Goodmorning sunshines!

Stinsen igår var awesome! 
Det var 3 tävlingar man fick göra, tipspromenad, ta handen i lådor och "mumien".
Och eh... Jag, Lisa, Johanna & Emilia hette "Scarybitches", haha! Vi ägde! *host* ;)
Sen var det spökvandring, som vi fyra fick gå tillsammans, massa skrik kan jag ju säga! 
Och efter det så dansade vi bara, satt och prata, blev rädda av en tjej med mask, haha...
Och efter prisutdelning och så då, (dom lotta nummer som man fick när man gick in, så vann jag! Tog en halloween-mask i ett fint rosa paket, hihihi!), så var det skräckfilm. "Psycho", fast tillslut så kollade ingen på den för den... Sög. Skräckfilm? - Tror inte det? 
 
Men idag så kommer Anders & hans flickväns föräldrar och hälsar på. :)
Ingen kyrka för mig den här helgen, för idag är ju dom här och sen följer jag med dom tillbaks till Gbg så går jag & Anders på stan imorgon. Bara idag och imorgon kvar av lovet, shiiiit!? 
 
(Kolla vad jag hittade i sängen inatt, hihi!)

Kommentarer
Postat av: lamis

oooh vad gott :( give me

2013-11-06 @ 08:38:31
URL: http://sagornasland.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback