Addicted to you.

TJÄÄÄNA! :D
Vaknade halv 11 idag, därför blogger jag inte förräns nu, eheh...
Gårdagen var jättekul, förutom att vi inte fick typ NÅT godis på 'bus eller godis'?! 
Vad är det med folk?! Fick en banan & en clementine av Alice mamma, VEM VAR NYTTIGAST LIKSOM?
 
Vi: -"BUS ELLER GODIS!" 
Dom: -"Vi har inget godis tyvärr..."
Jag: "... Ingen frukt heller..?"
 
Haha, men har några speciella minnen från den kvällen!
Som när vi såg på film, så står det nån i dörren med en sån där mask på, (som i Scary Movie), men jag tänkte bara att det var nåt som spegla sig eller så, så märker Elin det sen och blir jätterädd, haha! 
OCH SÅ KOMMER DEN IN, HAHA?! 
Aja, här har ni några fabulösa bilder! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Jaha det är bara för mig att börja kolla igen då! Och tack så mycket!
Föreseten cool sminkning! ;-)

Svar: Tack, min vän gjorde den! ;)
Edsbergar'N!

2013-11-01 @ 14:35:12
URL: http://ibu.blogg.se
Postat av: Isabelle

Coola bilder!

2013-11-02 @ 00:15:02
URL: http://wisabelle.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback