Who is perfect? - YOU.

Håller på att redigera en video nu, (haulen från bl.a 1 maj), kommer upp ikväll. 
Annars så håller jag också på att redigera lite i kod- och stilmallarna! Har ändrat "texterna" vid kommentarsfältet t.ex, ska göra några fler saker också. Och allt är tack vare DETTA, thank you! 
 
Men ja, det är så fint väder också + att jag ätit så mycket onyttigt nu så jag tillochmed KÄNNER jag, (annars brukar man ju få tvinga detta fram), att jag måste få "bort" lite av det. 
Därför ska jag nu redigera klart videon snabbt, sen på nåt sätt, få nån sorts träning i mig. O&PO.
Random och dramatisk bild bara för att jag... Kan.
Something you wanna say, ey?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback