WANTIESWANTIESWANTIES. ♥

Åååh, det är så jobbigt... Varje gång jag shoppat saker, kommer jag hem, tittar in på hemsidorna och hittar fler och fler saker jag vill ha! Men man kan liksom inte shoppa hela tiden ju? *:((((*
 
Här är iallafall några saker som jag vill ha just nu, var mer på listan förut men den lilla turen jag har har gett mig dom sakerna eller liknande.
 
Kolla bara, HUR SNYGGA GREJER?! DÖR.VAD.JAG.VILL.HA.
Nåt av detta måste jag nog ändå beställa, snaaaaart...
 
Hoodien med läderärmar + "nit"-skorna + rymdtröjan = HÄRIFRÅN.
BH:n + högklackade vita = HÄRIFRÅN.
"Fake"-tröjan + ryggsäcken = HÄRIFRÅN.
Och vill ni ha ett tips så finns det grymt snygga grejer på dmretro, men det mesta som finns där, finns också på missme för en hel del billigare!

Kommentarer
Postat av: frida

ååh så himla fint allt var! du har bra smak! :)

2013-05-20 @ 21:54:43
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback