#Spridvidarenätkärlek!

HEJ! :)
Dagen idag har vart jättebra, förutom att jag är tät i ena näsborren haha..?
Nej men, skoldagen var ju kort så det var chill. Skratta så mycket jag kunde på rasterna och efter skolan drog vi ju till "7:ornas fest", eller vad man kallar fest. Först berätta dom lite om sig själva och vi om oss själva, sen blev det en lek där jag skratta så jag grät. Efter det var det en till lek och sen lite tilltugg + efterrätt. Var mysigt ändå. :)
Sen gick jag och Elin hem till henne och bara chilla lite och sen var det zumba! 
 
Så ja, nu har det äntligen också fixat sig med min mobil och allt så nu har jag min syrras gamla Samsung Glaaxy s2, gött! :D Så ska bara lägga över allaaaaa kontakter och så nu ikväll + fixa outfit tills imorgon + tidsintällda, så är allt klart!
Förutom läxor och lite sånt, men det får helt enkelt tas när det tas, right? ;)
 
VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG ÄLSKAR NELLIE BERNTSSONS NYA IDE #Skickavidarenätkärlek, helt otroligt bra idé ju? Underbar person! ♥
 
Såhär såg min förra mobil ut, skärmen var lös så kom in massa smuts och yadayadayada...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback