SO.FREAKING.TRUE.

Hej på er! :) 
Kände för att ge er en liten boost hehe, men är hemma nu iallafall och är... Hungrig! 
Solen kom nu på eftermiddagen, yeahyeah osv... Efter skolan åkte jag upp till AudioVideo för att kolla min kamera och den behövde skickas till verkstan. BUHUUUUUU, känn medkänsla med mig! :'( 
Så framöver kommer det inte bli, iallafall, nytagna kamera-bilder. Men förhoppningsvis kommer den tillbaka om en vecka. MEN DET VÄRSTA ÄR JU ATT JAG NOG INTE KOMMER KUNNA SPELA IN EN VIDEO DENNA VECKAN?! *Gråter tsunamis*
 
Annars så har jag inte mer att säga, ha en fortsatt bra dag kan jag väl avsluta detta ointressanta inlägg med! 
 
Eller kan ju också säga det att jag min "nya" mobil är jättebra! (För den som bryr sig alltså.)
Är min systers gamla Samsung Galaxy S2, inte för att den är gammal eller så men.. 

Kommentarer
Postat av: Steffi

Hej vilket pogram använder du till din header så sjukt fin! :) kram steffi

2013-05-30 @ 17:01:55
URL: http://nattstad.se/sandraosteffi

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback