More hearts to feed. ♥

Nu är jag inne på datan och knappar igen, hehe! ;)
Min mobil funkar nämligen inte, vilket är superjobbigt, så vill mina vänner mig nåt så får ni skicka på facebook...
(SKICKA GÄRNA EN NY MOBIL ANNARS, HELT OKEJ) 
Men ridningen gick ganska bra, blev lite varmt. Men jobbade mycket med ställning och skänklar. Duktig ponniii!
Ska äta lite ris-i-frutti nu och sen... Sova. 
Som sagt förut, fick kattungar idag, kommer bild imorgon! #SÅGLAD
 
Tänkte först att jag inte hade nån passande bild, men sen när vi ändå snackar om risifrutti så skulle jag vilja säga att det kommit nya smaker! Smart ju? Smakade iallafall på "Kokosris & Ananas", (jag som gillar varken eller), men den var helt okej! Iallafall riset, haha!
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback