Finally weekend... Eller?

Hej älskade läsare! Saknat er! 
Idag efter skolan somnade jag direkt i soffan haha, den är för skön... :( *Snyft*
Sov dock bara typ lite mer än en halvtimme men efter det så har jag redan hunnit med att spela in en ny video. Hunnit äta både mat, potatisgratäng OCH godis. Och sist, TRÄNAT.
Herregud, har inte tränat på hela veckan, känner mig onyttig... (HAHAHAHA, som att jag inte gör det alltid ändå?!?) Nej men, så ska träna lite övningar här hemma MED HJÄLP AV min (nästan) enda trogna vän: Mobilen.
Har en träningsapp på den som är jättepraktisk! Ladda ner den, den heter "Daily Workout"! 
 
Sen ska jag avsluta kvällen med lite mer godis, det är ändå fredag, right? ;)
Och göra lite tidsintällda tills imorgon, för då drar JAG OCH BRORSAN TILL LISEBERG! 
HELL YEAH! Hoppas på att det inte är för mycket folk då heller, eftersom det nyss öppnat. 
Men ja, för er som undrar kommer en ny video upp på söndag! HEJDÅ! 
 
- Visste ingen bild som passa så ni får en gammal. Sorry. -
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback