Do you really want me, am I really special?

Godmorgon finisar! 
Idag är det lördag och strålande sol ute! Idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt försöka redigera en av videosarna jag och mina kompisar spelade in i tisdags. Sen också duscha och kanske dra på ungdomskvällen ikväll. För är ju Eurovision också?! :D
En sak som måste göras är att vara ute såklart också.
 
Men hos Therese igår så åt vi tacos, glass och hann nästan se klart på "LOL" innan jag behövde åka hem så såg klart den + "The Shining" när jag var hemma. Det var jättegott och skoj, Therese är en sån go tjej så! 
"LOL" var ganska bra, inget jag skulle se 100 gånger till men kanske nån gång.
Och "The Shining" var urdålig, inte ens läskig... Men den är från 1980 så kan förstå det lite haha... ;)
 
Så där fick ni lite update!
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback