Det var en gång, en potatissallad...

...Som var god, eheh... :3
Nej men, go' eftermiddag på er!
Kom nyss hem från skolan och sitter och ÄTER EN SALLAD som mamma köpte till mig?! Omg, jag äter sallad! Men den är god. ;)
Ska iaf CYKLA till friidrotten sen?! Vad är det som pågår?! Nyttigchey_00 typ? Haha.
Men det blir nog bra, ska ta outfitbild nu efter maten och sen se hur mycket "bloggjobb" jag hinner med, annars får det helt enkelt tas ikväll.
Skoldagen var också bra, som alltid. Bara att det hände lite saker dåochdå, men annars bra. ;)
Men ska inte fortsätta tjata så vi ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: Soxxi '

SV: Men åhh, vad glad jag blir! Tack så mycket, du är fin du med!

2013-05-16 @ 19:56:26
URL: http://rockqueens.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback