Beställt!

Hej på er! :)
Nu är det kväll, (här då, inte på liksom andra sidan jordklotet), och dagen har gått ovanligt långsamt.
Medans videon laddades upp förut så gick jag ut och solade medans jag gjorde läxorna. Det var allt skönt, men tror inte jag fick nån färg för utan typ en sjö eller nåt så kan inte jag sola länge... 
Och hann inte ta några bilder idag heller. <- (HAHA, who am I kidding? Just to lazy to do it.)
 
Men nu på kvällen så beställde jag också smycken då, för jag vann nämligen ett presentkort på 100kr på erikasgarderob.se hos DENNA tjejen! Tack så mycket igen, hihi! (Första gången jag har tur med sådant.)
 
Jag beställde denna ringen, som jag älskar redan nu(!) + en till sak, men den förblir hemlig! 

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Snygg ju, och grattis! ;)

Svar: Heheh, tack och tack än en gång! :D
Edsbergar'N!

2013-05-27 @ 21:19:09
URL: http://fishmas.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback