BÄSTA FREDAGEN.

Hej kvällsfint folk! :)
Idag har vart än så.bra.fredag. Så härlig med trevligt sällskap. 
Får väl berätta dagen också så ni inte blir förbannade av att jag bara tjatar, right?
 
Skoldagen var iallafall tröttsam och tråkig, men sen kom jag hem och vädret var förövrigt superfint idag så shorts blev det på till skolan idag! När jag kom hem var redan ena broder2.0 hemma och senare kom ena syster2.0 också, så åt vi jättegod mat och efterrätt utomhus och bara njöt.
Drog upp till sjön sen vid typ 18-tiden, DOPPADE MIG 4 FREAKING GÅNGER(!!!), fast tog ett bra tag innan jag gjorde det men doppade mig så många gånger så jag skulle vart i mer än brorsan HAHA... Så envis som jag är så blir det så! ;)
Och nu när vi kom hem så satte systern i lite ny färg + lite slingor i håret. (Utomhus det med! #<333) Borde egentligen inte färga det så mycket, menmen... (Resultat får ni se imorgon!)
 
Så ska platta det nu och fixa det så kommer snart Johan och så blir det mys resten av kvällen, UNDERBART ÄR ORDETHoppas ni också får det fortsatt bra så hörs vi imorgon! Ses! 
Asså haha, sista bilderna... No comments.


Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Usch! Har du redan badat? Var det inte kallt? Jag tycker jämt att det är kallt i sjöar...

Kram på dig!

2013-05-25 @ 01:05:18
URL: http://www.fames.se/missnaily

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback